30 Haziran 2010 Çarşamba

TRABZON LİSESİ ‘NİN 123. YILINDA MEZUNİYET TÖRENİ


Trabzon Lisesi’nin Kuruluşunun 123.Yılında, 2009/2010 Öğretim Yılı
Mezunlarının Mezuniyet Töreni Coşkulu Bir Şekilde Yapıldı.


Trabzon Lisesi’nin Kuruluşunun 123.Yılında, 2009/2010 Öğretim Yılı Mezunlarının Mezuniyet Töreni Coşkulu Bir Şekilde Yapıldı.

Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Milli Eğitim Müdürü Selim Yavuz Sandıkçı ve çok sayıda davetlinin katıldığı törende renkli anlar yaşandı.

Trabzon (Anadolu) Lisesi Müdürü Ömer Eyüboğlu, Trabzon Lisesinin, Trabzon'un gurur kaynağı olduğunu ve okulun 123. Kuruluş yılı olan bu yılda mezun verdikleri öğrencilerin kendilerini onurlandırdığını söyledi.

Trabzon Milli Eğitim Müdürü Selim Yavuz Sandıkçı, Trabzon Lisesi'nin Trabzon'un en önemli eğitim kurumlarının başında geldiğini belirtti. Yeni mezunlara hayatlarında başarılar dileyen Müdür Sandıkçı, Trabzon Lisesi'nin yeni eğitim-öğretim yılına da Fen Lisesi statüsünde öğretime başlayacağını duyurdu.

Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu ise, kendisinin de bir Trabzon Lisesi mezunu olduğunu ve bundan gurur duyduğunu ifade etti. Gümrükçüoğlu öğrencilerin mezun olmalarıyla eğitim hayatlarının bitmediğini, bundan sonra da çalışmaya durmaksızın devam etmeleri gerektiğini söyledi.

Milli Eğitim Müdürü Selim Yavuz Sandıkçı, okul birincisi, ikincisi ve üçüncüsü olan öğrencilere bazı hediyeler verdi.

Trabzonspor Asbaşkanı Hayrettin Hacısalihoğlu da, dereceye giren öğrencilere Trabzonspor'un resmi ürünlerinden hediye etti ve hayatlarında başarılar diledi. (Kaynak: Haber61)

Trabzon Lisesi’nin 123. Kuruluş yıldönümünü kutlaması, 2009/2010 Öğretim yılı mezunlarını vermesi ve öğretmenlikte 30 hizmet yılını doldurması nedeniyle Trabzon Lisesi Müdürü Ömer Eyüboğlu’nu tebrik eder, Trabzon Lisesi’ne ve Eyüboğlu’na ve şimdi hayatta olan okul öğretmenlerine daha nice yıllar temennisiyle ebediyete irtihal eden öğretmen ve okul mezunlarına da Allah’tan rahmet dileriz.


HABER: Muhammet YAVRUĞLU-Trabzon Lisesi 1970/71 Yılı Mezunu

FOTOĞRAFLAR: Haber61






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder