22 Temmuz 2010 Perşembe

TRABZON GAZETECİLER CEMİYETİ(TGC)’ NDEN BAŞKAN GÜMRÜKÇÜOĞLU’NA ZİYARET

Trabzon Gazeteciler Cemiyeti(TGC) Yönetim Kurulu Üyeleri Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu’nu makamında ziyaret etti.
Önceden planlı olarak Trabzon Gazeteciler Cemiyeti Yönetim Kurulu, Başkan Faruk Ata dâhil bazı üyelerin seyahatte olmaları nedeniyle birkaç eksiği ile Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu’nu makamında ziyaret için ellerinde bir buket çiçek ile Belediye Basın Danışmanı Gazeteci Ahmet Yoloğlu’nun bürosuna geldiler.

Başkan Gümrükçüoğlu’nun ziyaretçilerinin Başkanlık Makamından ayrılmasından sonra TGC Yönetim Kurulu üyelerinden TGC Başkan Yardımcısı Yusuf Turgut, Başkan Yardımcısı Turgut Özdemir, TGC Yönetim Kururlu üyeleri: Turgay Beyıldız, İbrahim Hakkı Şahin ve Haluk Ayyıldız ile birlikte Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu’nun Makam odasına girdiler. Belediye Basın Danışmanı Gazeteci Ahmet Yoloğlu’da meslektaşlarını yalnız bırakmadı.

Çok nezih bir ortamda geçtiği öğrenilen ziyarette Belediye Başkanı Gümrükçüoğlu ile TGC yönetim kurulu üyeleri uzun süre sohbet ettiler.

HABER: Muhammet YAVRUOĞLU
FOTO : Kemal ÖZDEMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder