26 Nisan 2019 Cuma

İRAN BAŞKONSOLOSU'UNDAN AHİ EVRÂN GÖĞÜS KALP ve DAMAR CERRAHİSİ EĞİTİM ve ARAŞTIRMA HASTANESİ'NE ZİYARET

TRABZON - İran İslam Cumhuriyeti Trabzon Başkonsolosluğu Yetkilileri S.B.Ü. Ahi Evren Göğüs Kalp Ve Damar Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi'ni Ziyaret Etti.

Sağlık Turizmi Faaliyetleri kapsamında İran İslam Cumhuriyeti Trabzon Başkonsolosluğu Yetkilileri S.B.Ü. Ahi Evrân Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ni ziyaret etti.

25 Nisan 2019 Perşembe günü de S.B.Ü. Ahi Evren Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde incelemelerde bulunan heyete; S.B.Ü. Ahi Evren Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. İsmet DURMUŞ, Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Fatma EREN ve Yoğun Bakımlar Koordinatör Hemşiresi Suna ÇAĞLAR da eşlik etti.

Kardiyoloji, kardiyovasküler cerrahi, göğüs hastalıkları, anjiyografi, uyku laboratuvarı, bronkoskopi ünitesi bölümleri ve yoğun bakımlar gezilerek,  karşılıklı görüş alış verişinde bulunuldu.

Tıp alanındaki yeniliklerin ve sağlık turizmi faaliyetlerinin iki ülke arasında önemli bir bağ oluşturacağı belirtildi.

26.04.2019

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder